Parts & Aftersales

Plats: Vindön, Orust
Omfattning: Heltid 100%

Är du personen som alltid får saker gjorda och trivs i en dynamisk miljö? Princess Yachts West Sweden, beläget på Vindön, Orust, utvidgar nu sitt team och söker en ny medarbetare till vår aftersales- och lageravdelning. Vi har ett av världens största reservdelslager för Princess-båtar och säljer delar och extrautrustning världen över.

Princess Yachts West Sweden AB är Skandinaviens främsta leverantör av lyxyachter tillsammans med våra övriga 3 marinor i Köpenhamn, Oslo och Bergen. Vår passion för havet går hand i hand med förstklassig service och kvalitet.

Vem är du?

  • Du är självgående, ansvarstagande och trivs med ett fritt arbete där du själv kan påverka mycket av din vardag.
  • Du har en naturlig förmåga att arbeta med människor, och ditt engagemang för försäljning och kundservice går hand i hand med din förmåga att skapa positiva kundupplevelser.
  • Du är anpassningsbar, klarar av tempoväxlingar och sätter stort värde i ett starkt teamarbete.
  • Du är prestigelös lagspelare som inte tvekar att stötta där behovet är störst.

Huvudsakliga Arbetsuppgifter:

I denna roll kommer du att vara ansvarig för effektiv hantering av vårt lager. Detta inkluderar att organisera och hantera in- och utleveranser av gods samt säkerställa att lagret alltid är välorganiserat med ett korrekt saldo. Du kommer att spela en central roll i att optimera vårt lagerflöde för att säkerställa en enkel och effektiv kundupplevelse.

  • Hantera inleveranser. Säkerställa korrekta inleveranser och lagerföring, från lastbil till lagerplats.
  • Hantera utleveranser. Paketering, sändning, förtullningsdokumentation samt bokning av fraktlösning.
  • Arbeta aktivt för att driva vår reservdelsförsäljning i alla kanaler, såväl online som i direktkontakt med våra kunder.
  • Arbeta med aftersales-verksamheten och supporta våra kunder i deras behov av råd och reservdelar.
  • Du kommer även att vara delaktig i vår inköpsprocess, vilket innebär att du arbetar nära våra leverantörer för att säkerställa att vi alltid har rätt produkter i lager, i rätt tid.

Kvalifikationer:

Modersmål i något av de skandinaviska språken.

  • Flytande i engelskt tal/skrift.
  • God kommunikationsförmåga med övriga skandinaviska språk.
  • God datorvana.
  • B-körkort.
  • Truckkort: motviktstruck samt skjutstavivtruck.

Meriterande: Erfarenhet av marinbranschen och /eller lagerdrift är starkt meriterande. Det är även meriterande med erfarenhet av lagerhanteringsprogrammet Fortnox samt ärendehantering i SuperOffice.

Vi erbjuder:

  • Arbete i ett dynamiskt team med havsutsikt.
  • Konkurrenskraftig lön och förmåner, inklusive pensionspaket och gym.
  • Möjlighet att arbeta med ett världsledande varumärke.
  • Arbetstider: mån-tors 7:00-16:30, fre 7:00-13:30.

Är du redo att navigera mot nya utmaningar med oss?

Skicka in din ansökan idag, personligt brev & CV till jobb@princessyachts.se skriv Parts & Aftersales i ämnesraden. Vi uppskattar mångfald och välkomnar alla att söka.

Intervjuer sker löpande, vi kontaktar dig via telefon främst. Vi tillsätter tjänsten efter överenskommelse.

Princess Yachts West Sweden, en del av gruppen Princess Yachts West Sweden / Norway / Denmark, är den tredje största distributören världen över för engelsktillverkade Princess Yachts och har tilldelats den prestigefyllda utmärkelsen ”Distributor of the Year 2021”. Från marinorna på Vindön [HQ], Köpenhamn, Oslo och Bergen levereras ett helhetskoncept med nya och begagnade båtar, utbildning, reservdelar, service och support.

Vi är alltid öppna för nya talanger och spännande möjligheter! Om du är intresserad av att bli en del av vårt team och tror att du har något unikt att bidra med, tveka inte att skicka in en spontanansökan om vi inte annonserar ut en tjänst som passar det du söker. Vi värdesätter mångfald, kreativitet och engagemang och är alltid på jakt efter nya talanger som kan stärka vårt företag.

Så om du brinner för utmaningar och vill vara en del av ett dynamiskt och inspirerande team, ser vi fram emot att höra från dig! Skicka din spontanansökan till jobb@princessyachts.se och inkludera din CV samt ett personligt brev där du berättar om dina intressen, kompetenser och varför du skulle vara en bra passform för vårt företag.

contact
contact

KONTAKTA OSS

Vi ser fram emot att höra av Dig!

BESTÄLLA RESERVDELAR

Om de tillbehör eller reservdelar ni önskar inte finns i vår webshop, kontakta oss via vårt separata formulär!

Princess Yachts West Sweden AB

Öppettider
Måndag – Torsdag 07:30 – 17:00
Fredag 07:30 – 14:00
Övriga tider efter avtal.

Princess Yachts Norway AS

Öppettider
Månd – Fred 9:30 – 18 (sommar)
Månd – Fred 9:30 – 17 (vinter)
Övriga tider efter avtal.

Princess Yachts Denmark ApS

Öppettider
Måndag – Fredag 09:00 – 17:00
Övriga tider efter avtal.

ÄGARE & STYRELSE

Sverige | Norge | Danmark

benny-martinsson_2017-sv_500x500px
Benny Martinsson

Ägare | Styrelsemedlem
CEO | VD
benny@princessyachts.se
M: +46 70 644 21 10

jessica-martinsson_southampton-2017-sv_500x500px
Jessica Martinsson, M.Sc.

Ägare | Styreslemedlem
Försäljning, Marknadsföring & Ekonomi
jessica@princessyachts.se
M: +46 70 668 77 13

Lars Falkeskog

Ägare | Styrelseordförande

SVENSKA AVDELNINGEN

Johan Stübner-PYS
Johan Stübner

Sales Executive
johan@princessyachts.se
M: +46 70 644 28 42

jane cooper 500x500 web
Jane Cooper

Finance Manager Scandinavia
finance@princessyachts.se
M: +46 70 644 21 30

nellie-petersen
Nellie Petersen

Marketing Coordinator Scandinavia
marketing@princessyachts.se
M: +46 70 644 21 51

niclas-juvakka
Niclas Juvakka

Parts Sales Scandinavia
support@princessyachts.se
+46 (0)10 146 58 32

Mattias Rutgersson
Mattias Rutgersson

Workshop Manager
support@princessyachts.se
M: +46 79 143 36 25

jesper-rohlander-sv_500x500px
Jesper Röhlander

Service Manager
support@princessyachts.se
M: +46 70 644 21 02

Kalle-Wallin
Kalle Wallin

Technical Aftersales
support@princessyachts.se

staff, person
Janis Kangers

Aftersales
support@princessyachts.se

NORSKA AVDELNINGEN

Eva-Dammen-100
Eva Dammen

Manager & Försäljning
eva@princessyachts.no
M: +47 477 60 887

stein-ulltveit-moe
Stein Ulltveit-Moe

Försäljning & Service
stein@princessyachts.no
M: +47 477 59 663

staff, person
Medarbetare sökes i Oslo

Sales & Aftersales

niclas-juvakka
Niclas Juvakka

Parts Sales
support@princessyachts.se
+47 61 02 42 43

staale_daae_bornes_500x500
Ståle Daae Børnes

Dealer West Norway / Bergen Marinesenter
sdb@bms.no
M: +47 926 91 936

snorre-nilsen_500x500
Snorre Nilsen

Dealer West Norway / Bergen Marinesenter
snorre@bms.no
M: +47 452 92 142

DANSKA AVDELNINGEN

Mads Roepstorff-500x500
Mads Roepstorff

Sales Executive
mads@princessyachts.dk
M: +45 40 10 18 84

Thomas-Lykke
Thomas Lykke

Sales Executive
thomas@princessyachts.dk
M: +45 29 75 00 41

Nicolai Sander 2-PYS
Nicolai Sander

Sales Executive
nicolai@princessyachts.dk
M: +45 40 23 18 81

Alexander-Tilly
Alexander Tilly

Sales Executive
alexander@princessyachts.dk
M: +45 35 90 20 02

Shayda Mehran_web
Shayda Mehran

Administration & Aftersales Manager
shayda@princessyachts.dk
M: +45 81 45 71 04

Vlatko Verovic-web
Vlatko Verovic

Aftersales Denmark
support@princessyachts.dk

niclas-juvakka
Niclas Juvakka

Parts Sales
support@princessyachts.se
+45 89 80 39 52